Monday 7 May 2012

The First Picture

Saya telah mula mengambil gambar sejak era kamera filem, kemudian telefon kamera dan kamera kompak dan saya sentiasa kagum dengan seni membekukan masa dan selama-lamanya mengabadikannya melalui gambar.Gambar di bawah tidak tidak begitu menarik tetapi ini adalah yang gambar pertama yang saya snap dari DSLR pertama saya, Nikon 3100, beginner level DSLR.Ianya bukan sentiasa tentang betapa menarik gambar itu untuk anda tetapi kadang-kadang anda perlu untuk mempertimbangkan nilai sentimental juga.Saya masih ingat shot ini, di mana ia diambil, bila ia diambil, dalam kamera mod apa saya shoot dan sebagainya .. dan anda semua, itulah yang kita mahukan, mengabadikan masa itu ..




Untuk versi Bahasa Inggeris(English),sila klik di pautan(link) yang disediakan dibawah :

No comments:

Post a Comment