Thursday 16 February 2012

Batu Cave

Post pertama saya untuk minat saya terhadap bidang fotografi.Ini adalah trip ke Batu Cave dengan partner-in-crime/sifu saya. Selepas mendaki (excercise terbaik, walaupun saya dah separuh mati,separuh jalan sahaja lol.. pancit weyh!) dan snap beberapa shot yang baik, kami turun tepat pada masanya untuk mendapatkan beberapa gambar bagus Batu Caves dengan matahari terbenam sebagai background. Satu trip yang baik dan banyak gambar yang baik.

Shot yang satu dunia ingat..

Dekat kaki Batu Caves

Kedai runcit sebelum naik tangga ke Batu Caves

nampak monyet tak?

separuh jalan dah ni..

Bila saya separuh mati nak habiskan lagi separuh jalan,boleh pulak nampak couple ni(lelaki dengan baju kuning & perempuan dengan baju hijau)lari naik & turun.diorang guna tangga untuk excercise!!!masa tulah saya lebih bersungguh2 nak naik sampai atas(rasa tercabar tu)..

Akhirnya,sampai atas Batu Caves

Laluan ke cahaya..

Berdiri sebelah spotlight tu & confirm boleh nampak betapa penting spotlight tu..


Tengok,terang kan?

 Dah sampai bawah balik..betul-betul sebelum matahri terbenam..

Bubble dari gerai kat sebelah yang jual Bubble Gun

Matahari terbenam..


Sunset terbaik..


Nampak Macam Painting..

Tengah tengok hasil kerja..

Last sekali,shot paling saya suka..dengan glare dari lighting kat belakang..lepas tensyen sikit..Gambar last,kelakar and final untuk hari ni..

Untuk versi Bahasa Inggeris(English),sila klik di pautan(link) yang disediakan dibawah :

No comments:

Post a Comment