Monday 20 February 2012

KL Tower

Beberapa minggu yang lalu isteri saya mencadangkan untuk pergi ke KL Tower. Saya agak tidak pasti samaada hendak ke sana atau tidak kerana saya tidak terfikir untuk kesana tetapi isteri saya benar-benar tahu bagaimana untuk melembutkan hati saya dan berakhir dengan seluruh ahli keluarga ke KLTower.Last masa saya di sini ialah apabila saya berusia 8/9 tahun dengan abang saya, dan itu pun hanya sehingga ke kaki menara kerana menara under maintenance pada masa itu.Apa yang saya boleh beritahu anda, jika anda terfikir untuk ke sana, sila berbuat demikian kerana terdapat banyak aktiviti yang boleh dilakukan seperti mini zoo, menunggang kuda,F1 simulator, pandangan langit dan sebagainya on.Di bawah adalah sebahagian daripada gambar yang sempat saya ambil..




























 Anak lelaki saya terus cakap "mommy daddy,same same" bila nampak monyet ni..hahahaha










Binokular brand Nikon???terbaikkkkkkk...saya akan post entry baru sebab tengah selongkar hard drive,banyak gambar yang x pernah sentuh pun lagi..


Untuk versi Bahasa Inggeris(English),sila klik di pautan(link) yang disediakan dibawah :

No comments:

Post a Comment