Thursday 16 February 2012

Bumblebee

4 shot pertama telah diambil sejurus selepas saya dan isteri saya pergi untuk menonton filem Transformer 3: Dark Of The Moon. Semangat la konon .. lol .. dan teka apa .. Bumblebee ini adalah milik anak saya yang kami beli apabila filem Transformer : Revenge Of The Fallen ditayangkann .. dan 3 shot terakhir diambil k15 minit lalu dengan minor editing menggunakan ADOBE Camera Raw sebelum menukar fail Raw ke fail JPEG. Saya tidak pasti sama ada kemahiran saya menjadi lebih baik atau cara saya menceritakan cerita melalui gambar mempunyai perubahan .. adakah anda merasakan perbezaannya?


Mod Kenderaan

Close up mod kenderaan dengan fokus terhadap logo Chevrolet

Mod Autobot 1

Mod Autobot 2

Close up Bumblebee 1

Close up Bumblebee 2

Salah satu shot favourite saya..rasanya saya dah mula jatuh cinta dekat lens 50mm saya..


Untuk versi Bahasa Inggeris(English),sila klik di pautan(link) yang disediakan dibawah :

No comments:

Post a Comment