Monday 20 February 2012

Port Dickson

Selepas membuka cakera keras(hard drive) 1TB saya untuk mendapatkan gambar lama saya,saya perasan bahawa saya tidak menyentuh, mengedit, mencetak atau menyiarkan gambar yang saya ambil di PD.Dibawah adalah sebahagian gambar yang saya ambil...

























Saya lahir dan membesar di PDsaya berjaya menagmbil gambar teluk ini sebelum kami bergerak kembali ke KL. Saya mempunyai gambar yang diambil apabila saya berusia 4 tahun dengan abang saya di teluk yang sama ini dan abang saya mengatakan bahawa teluk ini tidak berubah walau sedikit pun sehingga hari ini.Rumah kami ketika itu sangat hampi,hanya dengan berjalan kaki boleh kesini..Memori,itulah apa yang kamera dapat mengabadikan..


Saya perasan agak banyak gambar dengan nilai bukaan pada f 16, saya rasa saya perlu untuk menulis satu post untuk Sunny 16 rule..


Untuk versi Bahasa Inggeris(English),sila klik di pautan(link) yang disediakan dibawah :

No comments:

Post a Comment